Mijn Ebook, die Autoped wordt genoemd is niet zo goed zoals het boek waarmee het gebaseerd is maar het is beter dan eerste. Zo geef ik het in het Engels vrij. Ook is het een beetje beter in het Engels. Het is goed interessanter genoeg en. Ik wil enkel u bijgewerkt houden, maar ik ben bang om om geld te vragen. Zo tevreden, koop niet het boek. De blog is mijn inkomen voor dit keer en voor de rest van mijn leven. Ik hoop u van het zo veel houdt zoals ik. Mijn enig verzoek moet als u het wilt steunen, gelieve een commentaar te verlaten, misschien vertel uw vriend, vertellen uw familie, vertellen uw werkgever, vertellen iemand wie u geld kan geven. Dank u.

Ik zal mijn beste proberen om deze blog zo goed mogelijk te maken. Als u van het houdt, te delen gelieve het met een vriend of iemand u houdt van.

Mijn vader vertelde me altijd dat het niet tot een autoped lang zou zijn en een fiets zou coëxisteren. Hij dacht nooit dat het zo lang zou zijn. Dat is niet wat ik ben komen leren. In feite ben ik in het midden van het leren om een autoped te berijden. Mijn vader was een motorracer en ik wilde een goede vriend van van hem zijn maar hij wilde me een hobby kiezen dievan ik kon genieten. Ik begon door de bloggen van mensen te lezen die niet hielden van te berijden. Ik dacht dat ik één of twee enkel zou moeten kopen en het nemen aan het park of bij de lokale koffiebar. Maar ik moest spoedig verkeerd worden bewezen. Ik kreeg een autoped als gift van mijn beste vriend, mijn mamma, en begon om het uit te proberen. Ik werd zo goed bij het dat ik besliste het zelf te doen.

Ik heb heel wat ervaring omdat ik bij het Nederlandse Nationale Instituut van Technologie in Amsterdam werkte (NIT) en ik ben een vergunning gegeven fietswerktuigkundige evenals een ruiter. Ik begon mijn blog bij het begin van 2012 als middel om mijn vrienden en collega's te helpen die meer over de fietsen en de delen wilden te weten komen. Later, ontwikkelde ik een paar dingen op het zelf, zoals de Nederlandse versie van de Fiets het Reizen gids. Ik doe workshops bij de Nederlandse Fietsclub, ook het Bicycling-Onderwijscentrum en de School van Fietstechnologie in Den Haag.

Ik ben een full-time freelancer en ik krijg sommige van mijn inkomen van online marketing. In sommige gevallen, is dat een moeilijk beetje aangezien mijn vaardigheden niet breed zijn. Soms moet me ik op mijn eerdere ervaring en sommige contacten baseren die ik reeds in de wereld van op fiets betrekking hebbende zaken en ondernemerschap heb.

Leven

Toen ik school beëindigde werd ik geinteresseerd in motorfiets maar het scheen dat de motorfietscultuur teveel van een gebied is. Zo besliste ik iets over het te doen! Ik begon over autoped in April 2013 blogging, en ik kan u reeds vertellen dat mijn leven wegens het is veranderd. Ik ben begonnen te leren, heb ik veel grote boeken gelezen en ik las ook artikelen over autoped. Zo hoop ik dat u van het houdt. Zo wat volgende is voor me? Goed, moet ik nog een cursus op Autoped doen en ik zal spoedig ook leren hoe te om motorfietsen te maken, zodat in de komende maanden zal ik al die informatie ook posten. Maar op dit moment, ga ik enkel naar blog over autoped en autoped-nieuws en ook over motorfietsen. Ik moet ook over fietsen leren maar ik ben vrij comfortabel makend hen zelf. Ik zal mijn beste tot allemaal blikgoed doen ook maken en ik plan een aan blog over het. Welk soort inhoud u zoekt? Goed, weet u wat om van me te verwachten, ik moet over alle onderwerpen schrijven die ik hier heb vermeld.

Ik was geboren in Duitsland en heb een Nederlands paspoort. Ik bestudeer momenteel voor mijn Baccalaureaat in Internationale Relaties bij de Universiteit van Amsterdam.

Mijn favoriete autopedden zijn Vespa en Honda S600. En dit zijn mijn favoriete fiets-delende diensten: Ik houd ook van rond te reizen, maar weet werkelijk niet waar ik voor een paar dagen zal zijn, zo huur ik een auto. Ik houd van zo weinig mogelijk te reizen, aangezien dit me van de toeristenvallen weghoudt en me om zich op mijn studies toestaat te concentreren. Ik genoot werkelijk van krijgend om meer over deze wereld te kennen. Hier is wat informatie over het fiets-delend programma in Amsterdam: Ik geloof u een kaart voor „Holland-Nederland-Fietsen“ het programma moet nemen, dan u een fiets door de kiosk op het parterre van de centrale post van de stad kunt boeken (zie deze webpagina voor de alle bijzonderheden).